Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年12月5日星期六

病到五顏六色

作病左幾日,終於病倒了....
咳啦,喉嚨痛啦,鼻水啦........
夜晚瞓著時咳得好厲害,完全瞓唔到,
一瞓唔夠就會頭痛,
星期四返左半日工就要走.....
立即回家瞓一瞓,希望會好少少,
瞓醒真係好少少,
果晚仲要去「寶福山」,
去到整東整西,原本以為可以早少少回來,
但係包包位置十分重要,我們不能早走...
不知不覺已經12:00才回到家.....
又要洗頭又要整火盆.....
真係唔知幾點先停下來....

果晚整左ed 之前介紹既古法止咳法...
希望食完會好少少.....
真係勁難食.....


呢個橙令我諗起細個一件事,話說細個身體勁差,
有一次我病左好耐,老人家唔俾我食生冷嘢,
連橙都唔俾,但我又好想好想食,
結果老豆放個橙落水中加熱,才俾我食,
嘻嘻........老豆好錫我架.......


星期五,一起身.....
咳到聲都沙晒,頭又痛........不得了,鐵人要倒下了.....

終於去左睇醫生,回家食左藥,
係咁瞓.........

2 則留言: