Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年12月16日星期三

一對小雞杯

終於餘下既fun都足夠換多一個杯俾包包
一人一個......好開心.....


8 則留言:

  1. 應該要奶熊和鬆熊一對架!你換埋奶熊比你個bb用丫~

    回覆刪除
  2. 我好似記得...
    你屋企已經有好多杯wo.....

    回覆刪除
  3. 嗚嗚嗚嗚, 我之前都想搵一對杯的,不過當我換左小雞杯之後再儲夠100分打算換熊時,已經很多地方也換不到了.....
    最後就換小雞公仔, 不過也好, 我最愛是黃小雞~嘻嘻

    回覆刪除
  4. daidai,
    原本諗住兩隻都換小雞架,
    換第二隻既時候個姐姐話只得鬆熊咋,
    不過都好靚.......^^

    回覆刪除
  5. ed.......
    又俾你發現左tim......

    回覆刪除
  6. Frozen Angel....
    我隻c6仲識分我果隻定佢果隻tim.....^0^

    回覆刪除
  7. Re:歡樂滿becca ,
    你唔夠分.....!!!!
    你唔出聲.......氣死人喇......><
    下次唔準咁呀......
    你出聲ma,我地姊妹多........
    呵呵.........^^

    回覆刪除