Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年12月2日星期三

帝苑dinner buffet

呢日係我細佬大學畢業暨老豆老媽生日會,
成家人一齊去帝苑食dinner buffet.....
佢地班友仔又遲到,得我一個準時.......
我只好影下相先啦.......
帝苑剛剛裝修完,好靚呀.........


嘻嘻......我準備了呢個東東佢細佬.......


主角終於到喇......
好多蟹食呀......

美國1855牛肉呀......

燒牛脷......正呀.....
(包包最怕我食這個東東,唔好講佢知呀........)


跟住係甜品時間........



11 則留言:

  1. 我都好鍾意去帝苑食buffet,
    食物水準一向唔錯。
    我都好鍾意食牛舌, 好味, 好味!

    回覆刪除
  2. 嘩!食飽飯都覺肚餓呀....救命....
    你細佬同你好似樣呀!
    我阿妹下年畢業,我都要密謀下同佢去邊度慶祝
    就去帝苑la~~~

    回覆刪除
  3. ed....
    我地不如約去食牛脷.........^^

    回覆刪除
  4. frozen Angel...
    牛脷你岩唔岩??

    回覆刪除
  5. chloe...
    帝苑裝修左,靚左好多呀。

    回覆刪除
  6. daidai....
    我細佬同我大哥仲似樣呀....
    你下年一定要記住早少少book呀,
    好爆呀...可能因為畢業季節呀...

    回覆刪除
  7. lovebeauty.......
    甜品真係好得....

    回覆刪除
  8. 帝苑間越南新開餐廳也不錯!

    回覆刪除