Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年12月21日星期一

傷心酸辣粉

呢日因為包包要去打波,所以放工去左深水埗匯合,
再一齊去左食嘢,就去左呢間好多人介紹既傷心酸辣粉食.........
叫左兩個套餐........

等食中.........似唔似d小朋友準備考試時既緊張樣,
因為我真係唔係好得辣,所以只叫了BB辣......
包包就叫左小辣.........

好快我既BB辣既酸辣粉已經到喇.....
下.......BB辣都好辣..........
好擔心包包既小辣冷麵........
我既口水雞.........辣...........
包包既肚絲.......
下............
包包既小辣冷麵..................
居然唔係好辣.......

雖然好,不過可以接受,下次可以再去.........^^

4 則留言:

  1. 下次搵埋我呀~
    我又要去去去.............

    回覆刪除
  2. ed.......
    你不怕辣嗎.......
    無問題,下次同你去吖......

    回覆刪除
  3. 你去細舖嗎?
    我去過大間果間,BB辣食過第一次辣,第二次就唔辣LU~

    回覆刪除
  4. daidai.......
    下.....原來有大間架咩......
    不如下次同你同ed一齊去食吖......
    不過我好怕辣架,你地唔好食咁快呀......

    回覆刪除