Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年12月8日星期二

四色vaseline Lip Therapy

響半年前行過龍城買左紅色果一個......
搽左令咀唇有少少紅色,不用再另外搽唇膏已經有自然既紅色,
好潤又加上淡淡既香味,感覺好舒服,
差不多日日都用,
一直好想買齊其餘早三個,
日前行過龍成,已經排梗隊準備俾錢,
突然眼角閃一閃.....
睇到佢地.........



唔理咁多一次買晒......

打開睇下........


10 則留言:

  1. 我只係係萬寧買左紅同緣
    藍同黃 第一次見
    有咩唔同呀 ???

    回覆刪除
  2. 我都好耐無行龍城 
    個時係個度附近返學
    每日都同d同學仔要去行一野 
    先死心 哈哈哈 

    回覆刪除
  3. 我 n 年前用過 green one,

    用到 個罐生"瘦",
    最後未用先都要掉左佢~

    回覆刪除
  4. lovebeauty,

    綠色同紅色都好好用架....

    回覆刪除
  5. daidai.......

    係呀,四盒咁多真係有排用呀,
    依家我用左小盒裝住佢地可以帶出街....^^

    回覆刪除
  6. reddy,靚太,ed mama,

    除左黃色係$23,其餘都係$20....

    我記得係咁.......
    紅色--令咀唇紅潤.....
    綠色--保濕防敏感...
    黃色--有防曬SPF15...
    藍色--除了搽咀仲可以搽身體....

    四盒都咁好用....^^

    回覆刪除