Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年12月22日星期二

突然考牌.....咖哩魚蛋烏冬加瑞士汁雞翼

方包..........
又次係咁喇,返晏又唔出聲,七點先sms我,
問我食乜野,之後就問我有冇野食,
大佬,你估我係魔術師咩,
我次次都搵下雪櫃有乜食,
真係好救命!!!!!!!!

睇下今次我又整左乜!!!!!


6 則留言:

  1. daidai,
    係呀,要有兩手準備.......^^

    回覆刪除
  2. 果醬小姐
    can u tell me which watsons selling this fruit hand cream. they are not on sales ne...

    回覆刪除
  3. olivia,
    我琴日放工去左屋企樓下果間睇過,
    優惠期已過,回復原價喇。

    回覆刪除