Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年12月15日星期二

好夜既晚餐--糖醋魚柳、 瑤柱水蛋、 煎薯餅

呢日煮d新餸菜....
包包去左打波........我放工立即回家......
已經好快手,但係都要煮到20:00先有得食.......
唉........真係......唔得咁架....





好喇...睇下食乜嘢......
有煎薯餅,材料有薯仔粟米火腿、仲有雞蛋.....
(一路煎一路好香.......)


另一個餸菜係糖醋魚柳.....
嘩........呢個整左好耐!!!!!!
幸好味道還可以,不過自己覺得下次可以改善下....


仲有..由於已經20:00所以心急之下蒸老了既瑤柱水蛋.......汗!!!!!!

11 則留言:

  1. 流口水ing..... 好羨慕你同ed媽媽煮得一手好餸...唉....他日我嫁左真係唔知老公要瘦幾多磅.

    回覆刪除
  2. Re:歡樂滿becca,
    我唔識煮飯,但係老公都肥左好多,點解???

    回覆刪除
  3. 果醬好叻呀~
    我只係識一鑊熟

    回覆刪除
  4. DAIDAI,
    證明你地有情飲水飽, 心廣體胖呀!!!!

    回覆刪除
  5. Re:歡樂滿becca,
    ed 煮得好好多,我只係新手上路......^^
    不用擔心,到時就慢慢學會了......^^

    回覆刪除
  6. daidai,
    因為結左婚,實在開心,所以肥......
    包包都不知不覺肥左....^^

    回覆刪除
  7. Frozen Angel,
    我下次要再整好d....^^

    回覆刪除
  8. 嘩嘩嘩,
    好好味呀 ~~~~
    今日,我搭車經過你家樓下呢~

    回覆刪除