Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年12月18日星期五

激氣......Dove朱古力

激死我喇............
早排響公司樓下間7仔買左呢盒嘢,
開黎食已經覺得唔太好食,
今日終於食到最後一粒,
見個盒咁靚唔好浪費,可以用黎入萬字夾,
就響我搣開張貼紙既時候........
一個驚人既大發現..........
原來係國內版.........吓..............點解要咁..........
我唔係話國內版唔好........但係點解要我.........仲要$13-14元.........
如果係國內版我買就冇問題,
問題係依家佢響原本國內版既包裝紙上加貼另一張包裝紙,
咁分明係騙人啦.........

我頓時覺得自己好呀!!!!!!!!

正一衰人........我以後都唔買呢個牌子呀!!!!!!!!!!!
火火火火火火x10000000

5 則留言:

  1. 下下下下下下下下下下!!!!!!
    點解要咁無聊包裝再加包裝?? 咁存心係整古人!

    呢隻雖然我無食過, 不過佢有隻片裝我覺得味道又唔太差喎....

    回覆刪除
  2. 呢個牌子咁衰o架,一於抵制佢。

    回覆刪除
  3. 咁都得.......!??!?!?!?!
    咁d味有冇唔同?

    回覆刪除