Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年12月11日星期五

包包便當--煎餃+炒麵

包包呢排成日都話要帶飯,而我亦都好樂意去煮,
我通常唔會餐餐都煮飯俾佢帶,
今日就係煎餃炒麵.......
找到一個格格盒,可以分開,唔洗好似打仗咁........
希望包包食飽飽啦......


4 則留言:

  1. 555.......
    我認為方先生包會吃不飽哦~
    餃子是自己包的嗎 ?

    回覆刪除
  2. 係呢~夠唔夠食架?我盒飯好似仲大盒呀!

    回覆刪除
  3. dear all,

    我問過包包喇,你夠飽,
    因為果度有十幾隻餃架,雖然我一路煮一路食...........^^

    回覆刪除