Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年12月10日星期四

大閘蟹

呢日去左人地屋企食大閘蟹,
d 蟹真係好靚,好肥..........

今年大家食左未呀?你地鍾意食公定乸呢?

我就鍾意食乸.......

10 則留言:

  1. 我今年一隻都冇食到呀 ~
    因為冇人陪我食呀 ~
    55555.........

    回覆刪除
  2. 今次引我唔到...hehe我唔食架~~!!!!

    回覆刪除
  3. 我鍾意食公,
    今年都食左幾次,
    好好味?
    妳食左幾隻呀?

    回覆刪除
  4. ed...

    快去食,今年d蟹好靚,好肥......
    不過貴過上年呀......

    回覆刪除
  5. 靚太......

    你鍾意食公定乸??

    回覆刪除
  6. DAIDAI.....
    試下啦,食過一次會愛上架....^^

    回覆刪除
  7. Chloe,
    我食左兩隻咋....我怕呀.......^^

    回覆刪除
  8. 而家先黎食,
    太遲啦~
    都係留返下年先再食啦~

    回覆刪除