Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年6月14日星期一

APM@特別的芒果汁

呢日包包同我去Apm睇戲,
睇戲其實係次要,
最開心係睇戲次前去食東東.......
我行過見到呢支芒果汁,我話個瓶好靚,
包包已經即刻話買俾我,
但係用十幾蚊買,只係為左個瓶,我覺得唔抵,
所以叫佢唔好買......

跟住就坐底,佢去order食物,
回來既時間.....

買左俾我...............
我真係好開心............
開心唔係因為個瓶........
而係因為包包.......好錫我........
果晚食左乜,我真係唔記得,只記得好甜.........

沒有留言:

發佈留言