Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年6月15日星期二

桂花水晶卷

果醬好鍾意食桂花糕,

好鍾意真係好鍾意,

所以諗住自己整........

點知,原來好難整........

勁難食...........

p.s.有冇人識整,快d教我.........

P.S.琴日因為返工好唔開心,諗住整甜品會開心番,

點知整得咁難食,好灰......

5 則留言:

  1. 唔好唔開心啦~
    等我 ED ma 試下整啦~
    因為我都好鍾意 桂花的味道,
    等我試試呀 ~
    不過,我會再加杞子.

    回覆刪除
  2. 昨天,星期日都要 返工咩 ???

    回覆刪除
  3. ed ma.....
    呢排日日返工都唔開心,
    只好寄情十字繡,
    回家繡十字繡就會好少少......

    明明返工做左野,
    但係人地覺得你冇做野,好似白取人工,
    明明我收既人工,我已經做多左,
    冇人讚,反而覺得我做得少......
    感覺很難受,好唔開心.....

    回覆刪除
  4. ed......
    我懶醒用桂花糖整......
    桂花糖原來咸架.....氣死....
    咸既又叫糖.......><
    我又一次被騙了.......

    遲d我唔死心會再試整......^^

    回覆刪除
  5. "桂花糖原來咸"<-----下??!?! 不過甜品我好屎, 中式甜品更加唔識!!

    回覆刪除