Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年6月24日星期四

親親大自然@南丫島 Day 2

第二日,由於琴晚瞓得好好,
一早就起左身....
由酒店步行五分鐘有一個香草園,
我地去左行...

其實冇乜野睇.....

原本打算去游水,不過太大浪又有油污,
我地只好放棄.....

我地住既酒店......
路邊的小花....
check out 喇....
去左食阿婆豆腐花....
好凍好好味....

行左一陣買左一對幸運鈴,
鈴聲好好聽,一人一個.....


同大自然玩遊戲俾蚊針係在所難免....雖然我已經貼左蚊貼,
都被咬左好多啖.....

同一個自己鍾意既人一齊,唔洗大花費,
已經好開心。
包包話真係好開心,下次我地要再去.....

4 則留言:

  1. 我鍾意你著既紫色衫呀 !!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. ed....
    係上次去cebu買俾自己既東東之一,
    其實佢係舖響沙灘曬太陽果d布,
    可以點綁都得架,
    買果時有好多顏色,有花花又有漸變色....
    偏偏我覺得淨紫色好好襯......^^

    回覆刪除
  3. 豆腐花呀!仲要係凍架~!~ 我超中意食架~~~ (以前唔中意食,而家日日都想食,傻左....)
    :P
    好味好味~

    回覆刪除
  4. daidai,
    係呀,都唔知點解可以咁凍架....
    好好味呀....

    你BB鐘意食豆腐花,
    一定是一個白白滑滑的BB....^^

    回覆刪除