Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年6月4日星期五

福祿壽...

我老豆每一年新年既時候就會四出找財神poster回來,
老人家好鍾意財神....^^
一心想繡一幅俾佢,等佢唔好每年都去搵得咁辛苦...
終於俾我搵到幅圖,買齊晒線..同布.....開工.....


我繡左咁耐十字繡都未試過繡咁大幅......

繡左好耐好耐....

(知道老豆一定會久唔久就會洗,
所以專登將每條線尾都收得好好,以免佢洗既時候鬆脫...)

日前終於完成喇.....
打算十一月老豆生日時先送俾佢,
希望佢開心啦....
(我繡左咁耐野,只係繡過一個八達通套俾佢,
當時佢好開心,仲一直用到依家......)

(P.S.老豆同老媽都係十一月生日,
所以依家又要開工繡一個東東俾老媽....
我真係好忙....)

4 則留言: