Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年6月14日星期一

新產品試用--Pure Beauty Jasmine Water BB Cream

首先多謝屈臣氏PR小姐送出新出既Pure Beauty Jasmine Water BB Cream 俾我試用…
紫色的包裝真的很美……

(嘻嘻…….本人勁愛紫色,正是我杯茶…….)
(專登找來一張紫色圍巾同佢一齊影相......)

夏天天氣熱得很,出街最想係搽少一樣得一樣……
防曬一定要搽,每次搽完防搽仲要搽粉底,

感覺真的很難受………
但係為左要靚靚出街,

每次只好乖乖的搽完防曬再搽粉底……
我c6成日都話:女人,真係好貪靚,

搽咁多野上面,你唔辛苦咩……

我夠想可以搽少d野啦……

其實市面上都已經出左好多有防曬既粉底,
都用過,只不過粉底感覺好厚…

今次試用呢隻Pure Beauty Jasmine Water BB Cream
擠出來好水喎,
薄薄一層已經可以將鼻翼旁既粗大毛孔收起……
下巴既紅印亦消失了,
面色平均了很多……
好自然,好似冇化妝咁(呵呵……當然冇晒瑕疵版……….)
再掃上碎粉,已經可以靚靚出街喇……..
方便快捷……(節省不少時間…….)
c6都話好少可咁快………呵呵………

Jasmine Water BB Cream仲有防曬SPF30++……
呵呵…..以後不用另外再搽防曬喇………
睇清楚………仲有熊果素能阻礙黑色素形成,有美白肌膚的作用……
真是一支好東西…

30ml…….$139.9……(我要入貨……)

2 則留言:

  1. YEAH! 紫色呢支BB CREAM同你個BLOG都好襯呀!

    回覆刪除
  2. 自從我用左 skinfood 的 bb cream 後,
    便怕左用 bb cream 啦~

    回覆刪除