Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年6月1日星期二

我是女醫師........

我家的包包最愛打籃球,
成日唔係整到腳,就整到手,
我成日話如果有跌打牌考,可能我已經考到........
我不知不覺已經成為他的御用女醫師.......

今次包包整到手指,手指串魚蛋.......
曲了.......

睇到都心痛........
相信是軔帶出了問題.......
明天要去睇醫生,否則一世手指也是曲曲的.......
暫時用膠布幫佢臨時挷住,等佢唔好再野到佢.....
果醬手勢很不錯.....包得幾靚......

當然訓練有素........
第二天,去睇醫生,醫生幫佢整左個架,
兩個月冇得打波同wakeboard........
連佢最愛的電單車都唔揸得........
(果醬呢兩個月有人陪喇........
雖然果醬好鍾意坐電單車,但係其實有時同佢坐巴士都好開心架,
可以傾下計,又可以著裙仔...........)

P.S.日前去復診,醫生說進展良好,由上次15度,進展到30度....
包包加油呀........

11 則留言:

  1. 大長今???
    快d幫包包針一針先~

    回覆刪除
  2. 哈哈.....
    仲要針一針.....
    佢已經好可憐.....
    冇得打波冇得wakeboard...
    仲冇得揸電單車....

    好啦....
    我繡野果時扮唔小心針佢一下......^^

    回覆刪除
  3. 你的包包應該會好痛啦~
    十指痛歸心呀 ~

    回覆刪除
  4. 我朋友的手指尾都係整親,
    所以同包包一樣都要加左個架,
    有時做o野都會唔方便。

    回覆刪除
  5. ed....
    響出面成日扮到冇事咁....
    回家就對住我講呢度痛果度又痛....><

    回覆刪除
  6. chloe,
    包包同事同佢一樣,
    不過是大母指....
    依...原來呢個世界咁多人串魚蛋....><

    回覆刪除
  7. 緊係啦~
    想0爹下你,
    要你呵返呀 ~

    回覆刪除
  8. 我陛下上一次都戳魚蛋,不過沒方包嚴重。
    昨日見到有電單車交通意外,小心小心。

    回覆刪除
  9. ed.....
    .....唔想佢成日整到呀.....><
    氣死我了....

    回覆刪除
  10. lovebeauty....
    包包成日話自己係安全大隊長.....
    佢揸車好小心架.....

    回覆刪除
  11. 所以我好怕係街邊比我d姪仔姪女食一串串既魚蛋

    回覆刪除