Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年6月7日星期一

花花

我家的花花,開得有一點好瘋狂,
好似一個繡球花咁,好靚好靚........


每朝起身第一件事就係走去窗台睇下佢地,
同佢地傾下計,
心情都好d.....


9 則留言:

  1. 真係好令呀!
    我都好想種, 但我家日間無人,
    整日都關了窗, 無空氣, 所以種唔到。

    回覆刪除
  2. 我看到你有好多盆栽,
    好羨慕呀 ~

    回覆刪除
  3. 同花花傾計,又幾得意WOR~
    人都開心D~!~!

    回覆刪除
  4. 我呢排都同對鸚鵡傾計 雖然佢地係唔識講野個種鸚鵡

    回覆刪除
  5. Chloe,
    唔洗開好多窗....
    小小一個已經足夠.....^^

    回覆刪除
  6. ed....
    係呀,呢排d花花開得好好,
    有六種一齊開.....^^

    回覆刪除
  7. daidai,
    我每朝都同花花傾計....
    傾到遲出門口.....><

    回覆刪除
  8. reddy,
    鸚鵡.....好可愛,影相俾我睇.......^^

    回覆刪除