Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年6月23日星期三

親親大自然@南丫島 Day 1

呢日包包帶我去南丫島玩呀.....
回想....原來我同包包只去過南丫島兩三次.....
所以我地好似小朋友咁未出發先興奮,
兩個分別找了不少資料.....
我地今次住位於洪聖爺灘既浪濤軒,由碼頭行去差不多20分鐘.....
去到由於房間未執好,太熱喇.....
我地就坐響度hea.....睇下報紙,傾下計.....
酒店既員工好好,好主動幫我地影相....


一場黎到南丫島,一定要去探下大風車....
嘩.....見到喇.....


響風車底自拍.....



行左上風車既隔離山頭.....
風車就響我隔離......

再向前行.....
原來另有一番景色......(南丫島電力廠大樓)


跟住山路行,就可以到碼頭.....
當然唔係我帶路.....
我三番四次指錯路....
包包按不住問我有冇方向感.....
呵呵...就係冇攞....如果我樣樣都咁叻幹嗎要嫁你...


差不多係時候去食晚餐....
一早找到資料,
話行去出名阿婆豆腐既路上(大樹下)有一個泰國婆婆的海南雞飯好出名,
個婆婆係泰國人,不懂廣東話及英語。

我是一個海南雞怪....
一去到我已經找到,一定要食要食.....


叫左一個海南雞飯.....

其實一般,不過食得出好新鮮,
婆婆係即場斬雞起肉架....
菠蘿好甜......

仲叫左一個泰式沙律.....
平時食既泰式沙律只係食到辣...
今次呢個可以揀小辣、中辣或者大辣.....
我地叫左小辣.....

酸酸辣辣,好好味.....

另外,仲叫左一杯泰式奶茶.....
好香,原來婆婆話係用茉莉花茶沖架,
n年前去泰國既時候飲過一次泰式奶茶,果陣時果杯真係好難飲,
今次呢杯真係改變晒泰式奶茶響我腦中既印象.....


食到七七八八,婆婆可能見我地兩隻小鬼太可愛喇,
攞左甜品請我地食.....
我唔知道係乜,總之放入口食.....
好好味,裡面係椰絲+花生....


婆婆係一個親切的老人家,
仲教我地好味既泰文....
臨走我要同婆婆合照....


呢間....冇名架,影左個門口,

大家去南丫島一定要去食呀.....
跟住去買宵夜就番酒店喇.....

明天再同大家分享第二日既行程....

4 則留言:

  1. 我好多年沒去啦
    找日都去下先
    不過近日太哂啦

    回覆刪除
  2. didi,
    浪濤軒是一個不錯的選擇....
    個個staff都好nice.....
    又近海灘....^^

    回覆刪除
  3. 第二日係咪去游水呀???
    有冇食豆腐花呢?
    我好想食呀@@
    post張相我睇下都好啦~~~

    回覆刪除
  4. daidai,
    我同你真係夾...
    快看今天的post.....^^

    回覆刪除