Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年6月9日星期三

St.Ives Body Polish

又有好東東介紹,
夏天到喇,
背心短褲係時候出動喇,
但係想白白滑滑就一定要磨沙..........
自從n年前,boots遷出香港之後,
我就四圍搵好用又平既磨沙,
終於俾我搵到.....就係St.Ives既磨沙,
好香好甜既味道,
磨完好滑又唔乾,
真係好好用.........

10 則留言:

  1. 這隻牌子真係好用
    我都like佢d魔沙

    回覆刪除
  2. 係呀,
    St.tves 的東東個個都讚好 ga~

    回覆刪除
  3. 我都剛剛買左呀!
    真係好好用o架。

    回覆刪除
  4. where can buy this body scrub, watson/manning ?

    回覆刪除
  5. Didi,

    原來你都係用佢架.....
    佢有兩款,你用邊款架......

    回覆刪除
  6. ed....
    佢既body lotion都好好用架....

    回覆刪除
  7. Chloe,

    沖完好滑好香架.....^^
    我差不多用晒,要買喇...^^

    回覆刪除
  8. 係呀, 我都好鐘意佢d 磨砂野, facial scrub我都用完又再買呢!

    回覆刪除
  9. 呃,我好勾呀,沒用過呀~~~得閒試下先~!~!

    回覆刪除