Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年6月22日星期二

大敗家--Shisheido@買左乜東東

首先睇下我d禮物先......^^

之前daidai 都介紹過既按摩膏.........
超好用,自己都覺得白左少少。

ccc
新出的Sherbet Base

凍凍的.....夏天用...正........
補妝都容易d.....^^
貼d......^^

4 則留言:

  1. 我中意alice chan個file <呢~ 個大眼公仔呀!
    之前見過alice個訪問,知道佢同shiseido cross-over!
    我瓶按摩膏又用完了,又要買...
    你有冇興趣上shiseido化粧班?

    回覆刪除
  2. daidai,
    原來你鍾意個file,
    下次出黎我帶俾你吖...^^

    化妝班...
    hehe我琴日都收到信呀...
    黃金比例....^^

    回覆刪除
  3. 嘩!單睇d 贈品就知敗咗唔少......

    回覆刪除
  4. 我好多野都用完啦
    又係時候大出動

    回覆刪除