Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年3月8日星期二

BB的鞋仔

趁星期六有時間.......
精神好少少.......
響屋企整左對BB鞋俾BB,
第一次整整得唔係好靚,
不過是我送俾BB既心意.......

老公番黎見到,問我可唔可以整一對俾佢喎.....>0<

8 則留言:

  1. 果醬,我忙死了,bb日間是天使,晚上是魔鬼:P

    回覆刪除
  2. 我仲未願開 工呀 ~><
    我 睇手作書,
    見到有教整另一個 款的 bb 鞋,
    你想唔想要 教程+紙樣呀 ?

    回覆刪除
  3. Re:歡樂滿becca ,
    遲d有時間整.....^^

    回覆刪除
  4. Beauty Zakka ,
    如果真係整左佢真係會著架...

    回覆刪除