Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年3月31日星期四

婆婆勁買BB衫........

大家睇下....... BB既婆婆(即我阿媽)買左幾多BB衫........ 呢度只係少部份,仲有d冬天既我未攞番屋企............ 驚大家睇得唔清楚......... 有外套啦,夾衣啦,仲有和尚袍.........
排出黎睇下.......

真係乜野款都有.........
BB你真係好幸福,個個都好錫你........

5 則留言:

  1. 始終,我覺得過頭笠的衫好難著...我中意蛤衣的!
    新衫要洗三次呀!

    回覆刪除
  2. daidai,
    真係乜款都有......蛤衣都有呀......

    回覆刪除
  3. 而家既小朋友真係好好好幸福呀

    回覆刪除
  4. didi,
    依家d小朋友好多人錫...
    不過千祈唔好縱壞我阿B呀...^^

    回覆刪除
  5. 等我這個姐姐呵下佢先
    唔好叫我ee呀
    我打你屁屁架

    回覆刪除