Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年3月14日星期一

日本大地震及海嘯.....

上星期五日本發生大地震,根住仲有海嘯發生,
當日午飯時間之後返到公司,
睇住個電視真係呆左,真係好勁,
有一刻真係希望全世界只睇梗戲,而不是事實,
上天點解要咁對人類呀,
點解又有天災.....
係咪人類唔乖,要罰佢地......
點解要罰咁重呀........

放工番屋企,由於老公之前果晚番通宵,剛剛瞓醒,
未知道發生地震,開電視一睇......呆左..........

晚上我發左一個夢.........
夢見我一家去露營,突然地震海嘯.......
個巨浪已經可以睇到,我想抱住BB走,
老公話點夠個浪快吖,
叫我同BB一齊入個營幕內,
之後我地一齊入左去,佢拉好個營,
大家一齊平瞓在營內,
將背囊放響我同佢頭上面,叫我抱實BB,
佢話一陣巨浪一沖過黎由於我地個營好輕一定會浮響水面,
好大風可能會吹左我地上天,有可能會撞到硬物,
所以一定要用背囊放響頭部保護頭部,
根住個巨浪真係沖過黎,佢大字型咁頂住個營以免個營沖散,
根住我地真係被吹左上天........過左一陣我地又去番海面,
飄下飄下終於去番陸地........個營救左我地一命............

大家有冇諗過....如果香港地震海嘯,
大家會點呢........
如果番番下工.........咁又去邊搵番屋企人呢........
希望唔好再有天災喇.......

4 則留言:

  1. 日有 所思夜有所夢,
    小心唔好太影響自己情緒~

    其實, 我都有 諗過呢個假設,
    不過, 我 諗到自己所住的 是 較高之地,
    覺得 只會睇住 d 海水在 眼前推翻 d 車+樓.

    回覆刪除
  2. 我仲訂咗機票四月尾去東京啊......

    回覆刪除
  3. 東京都黑色警報,唔好去呀............

    回覆刪除
  4. 估唔到我大喜日子變成咁...

    回覆刪除