Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年3月4日星期五

新品試用--Collagen 滋養睡眠面膜

首先,多謝屈臣氏PR小姐送贈新出既Collagen 滋養睡眠面膜俾我試用..........

呢排真係好攰,日日放工番到屋企個人好似散左咁........
辛苦辛苦.......><
一來陀BB真係好辛苦,
二來..........唉...........俾個空間我吐苦水..........
我公司個同事成日唔番工.........有幾成日......
就將二月份既情況同大家分享分享,平一平理.......
二月份有二十八日,當中有三日係public holiday,
有七日係day off,個同事再請三日病假,再請左八日半假,
佢二月份就只係番左五日半.......
我做左咁多年工真係好少見有人可以咁,真係服左佢,
我明白佢屋企係出左一點問題,知道會好傷痛,我明白,
但係問題唔可以影響工作架麻,令到我做多左野呀.........><

好了吐完苦水喇.......

就係咁晚晚都好早就瞓.........
瞓之前搽面霜既步驟真係愈簡單愈好........
今日就試下呢個........
質地是透明的啫喱狀........

淡淡的香味........

搽上面涼涼地,夏天用一流,
等待二十分鐘,等睡眠面膜吸收就可以喇,
唔知係咪我太乾燥,不用二十分鐘已經吸晒........
不用過水清洗,即可以去瞓.........
方便好用.......
岩晒我呢d又懶又愛美既人啦........

第二朝,平時乾燥既位置變得水潤,
真係好見效,當然若果效果更明顯就要keep住用喇..........
價錢方面..........$79.9/100克........
keep住用都唔貴........抵.........
原來呢隻睡眠面膜成分中有三大美肌元素包括:
骨膠原、植物透明質酸及尿囊素,
唔怪得效果咁好啦..........


同場試用了total solution repairing & moisturising cream
(天然骨膠原多效修護霜)
淺黃色既cream,質地薄薄的,容易推開,

搽上面後亦容易吸收.......讚........
價錢$99/50克......日用夜用都得得左...........


2 則留言:

  1. 咁你0個位同事,有冇俾 上司 鬧呀 ???

    大肚婆,
    有冇人可以 分擔下你的 工作量呀 ???
    要叫 老公 錫返你啦~

    回覆刪除
  2. 我個同事都唔知係真蠢定真懶,
    成日唔番工........><

    我老公琴日先激完我........

    回覆刪除