Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年3月17日星期四

Puccho 層層疊

OK呢排又換公仔筆,
差不多日日都去行下........
呢日收獲係.........Puccho既層層疊.........
平時我唔鐘意玩層層疊,因為我太差喇,
成日都輸,唔好玩.........
不過呢個好平只係$34.9........又好靚,
買番去玩下都好..............
登登..........等我同大家介紹.......呢個就係我師傅喇...........

輸左............

果晚食左咩,有人話已經唔記得因為掛住玩...........

6 則留言:

  1. 我唔開心,我放在辦公桌上的OK鬆弛熊筆唔見左,都唔知邊個偷左,我儲左好多FUN包先有架............555555555555555......

    回覆刪除
  2. daidai,
    邊個咁衰格.......
    你大聲d問邊個攞左我支筆....

    回覆刪除
  3. 同我昨日買筒糖一樣喎, 我仲以為係真糖嚟~

    回覆刪除
  4. lovebeauty,
    應該係糖紙包住木......

    回覆刪除
  5. 靚太,
    我post 相上facebook都有好多朋友被騙了.....
    連我老公一路玩一路以為有糖食.....><

    回覆刪除