Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年3月10日星期四

爸爸破財記

唔好成日話我先會破財呀,今次破財買衫俾BB既係爸爸呀.........
響chickeeduck買的......
不過呢兩件又真係幾靚既.......

藍色連身衫仔....
小圓領,小花邊,質地又靚.......
好靚呀.....

裙褲仔......

係咪好靚呢,好有品味呢......
係咪好驚訝點解我老公咁識揀呢........
因為.........係我揀既.......

7 則留言:

  1. ed...
    我攝影技術太好了......
    影得大件左......^^
    條裙褲就真係大個d既,
    條藍色衫就唔係好大......^^

    回覆刪除
  2. JAM,
    仲諗住你 會 買 d 淺色既 衫裙俾 女女著 ~
    e.g. : pink, purple....etc.

    回覆刪除
  3. 東涌有chickeeduck OUTLET,
    成日都忍住唔買!

    回覆刪除
  4. ed,
    我唔會打扮到佢好pink......
    亦唔會俾佢扮公主.......^^
    呢兩件好型.....^^

    回覆刪除
  5. daidai,
    終於明白....
    mama同papa d 錢去晒邊......

    回覆刪除