Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年3月24日星期四

偷閒下午茶@Italian Tomato Cafe

Italian Tomato Cafe.....仲記得好耐好耐之前,我地拍拖既時間,
什麼紀念日,什麼情人節同聖誕節,
總之所有慶祝既時候都會黎Italian .......
因為當時佢有buffet........
我地兩個人可以食,
五六件蛋糕+四五碟意粉+一兩個pizza+幾杯野飲.......
回大本.........
依家佢冇左buffet覺得好唔抵...........

呢日行過...........
有下午茶喎,
可以一試.........
叫左一個意粉............

一個pizza........
加兩杯野飲...........
total........$100.......
始終不及buffet時抵吃...........

5 則留言:

  1. didi,
    你依家可以放肆大食啦.....^^

    回覆刪除
  2. 我好記得某年情人節同男朋友(即皮爸)去食buffet的,在tst新太陽果間,而家執左lu~ 你又係咪去果間呢? 你會唔會係我隔離枱果對情侶呢?

    回覆刪除
  3. daidai,
    哇......
    真係可能坐隔離.......
    因為我地成日去果間架......
    好懷念她的buffet.........^^

    回覆刪除