Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年3月9日星期三

我變公主,老公變嗲精

我老公平時唔算好嗲又唔係好痴身,
自從有左BB,真係好攰,
日日放工返到屋企就好眼瞓,
通常20:00就會瞓,
留低老公一個俾佢自由活動,有時打機有時睇下電視,
其實佢都明白我真係好攰要瞓覺,
但係另一方面佢又真係好悶。

有一晚我瞓到半夜醒左,去完廁所,
見佢仲響廳打梗機,問佢點解仲唔瞓,
佢眼有淚光地同我講覺得好悶.........
真係好似一個小朋友咁.......
於是我問佢係咪肚仔餓呀,不如我煮d野俾佢食啦,
煮左豉油皇炒麵俾佢食,就係咁簡單佢已經開心晒,
最尾仲整左綠豆沙糖水
佢就好滿足咁要瞓覺喇,
之前又話自己瞓唔著,根本就係想嗲.........
新一代嗲精呀.........

6 則留言:

  1. 你而家實係專注個BB多點,所以老公呷唶囉~
    有精神時陪佢傾下計
    或者叫佢攬住你同BB訓
    腰痛時叫佢幫你按下摩(細細力)
    咁咪親密D囉~!~!

    回覆刪除
  2. daidai,

    會陪佢傾多d計啦....
    攪住我同BB瞓一家不可行......
    因為.....我地太反瞓喇.....><

    回覆刪除
  3. ed,
    係咪睇佢個樣唔似咁嗲.......^^

    回覆刪除
  4. 又會咁嘅......
    等小公主出咗世,佢肯定唔會悶^O^

    回覆刪除
  5. lovebeauty,
    一定唔悶啦,因為好忙所以來不及悶.......

    回覆刪除