Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年3月25日星期五

BB禮物.....老行家燕王官燕

一向都有食開燕窩,
係阿媽燉既,佢燉俾我我咪食,唔燉咪唔食果種,
但係依家陀住個B,想生一個健健康康肥肥白白既BB,
所以呢日放工專登去左老行家買燕窩........

買左兩瓶,有一攞現貨一瓶遲d先攞..........
今次買既係燕王官燕無糖......
其實無糖既入口真係冇咁好味,
不過平時已經吸收好多糖份,可以減就盡減,

護士姐姐教架,要少糖少鹽少油呀.........

我同老公講:「 一瓶可以食一個月,咁BB都係幾個月就出世啦,
都唔係好貴......」
點知老公話:「出左世都要食.......」
(我以為佢話BB出左世要俾BB食)
我話:「佢咁細個唔食得架........」
老公話:「唔係BB呀,係你呀,你生佢,俾佢吸晒d好野,你要補充番架.......」
嘩.........個心即刻暖晒.........
原來佢唔係淨係掛住個BB架,個心仲有我架..........

2 則留言:

  1. 女人 真係要時時補身 先可以永遠美麗
    咁好既老公 是福氣來的 ! 

    回覆刪除