Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年3月15日星期二

問題天天都多的準媽媽必讀

之前入左美素佳兒既媽媽會,
寄左呢本書俾我,
孕媽媽最常問的254個Q&A
岩晒我啦,可以好好增進知識..........

有營養飲食、日常生活、孕期健康、孕期疾病及分娩前後


內容都好豐富架,
真係乜野都搵到............
幫我解開不少心結..........

4 則留言:

  1. 咁好既,點解我大肚冇既,好多禮物呀你!

    回覆刪除
  2. daidai,
    我想要教同BB沖涼果本.....
    (雖然呢本都好多資料.....)

    回覆刪除
  3. daidai,
    真的.....好呀.....
    麻煩你了....

    回覆刪除