Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年11月18日星期三

2012末日預言

由於之前睇過明日之後,覺得好好睇,
今次2012末日預言又好想睇,
兩日前方包已經上網訂左票,
我地先回我娘家食完飯才出發......


套戲真係麻麻地,應該唔好抱任何期望入去睇會好少少......
好似明日之後+鐵達尼既一套戲,


不過好彩係戲院張椅子好舒服,坐左兩個半鐘都ok .....

雖然我地響阿媽屋企已經食得好飽....
但由於我太饞嘴喇,路過糖水舖都要入去食碗糖水先.....
方包叫左佢最愛既芝麻糊+湯丸




我就叫左好多薑既蕃薯糖水......好薑呀!!!!!!正呀!!!!!!!
(有人未等我影完就偷食呀.......)




今日早上返工既時候只得13度,睇完戲氣溫已經急降,

仲要坐方包既電單車........對我來說是一個考驗吧........>0<

天氣真係好凍......
睇下著到好似小雪人既我.......

呵呵..好似一個波咁...
原本已經龐大既身軀變得更龐大...

6 則留言:

  1. 方包先生個樣,...........
    好嚇人呀 呀 呀 .............

    回覆刪除
  2. 凍....凍........我著得太大舊,跟住行樓梯時PK,好樣衰呀.....

    回覆刪除
  3. daidai,

    有冇事呀!!!!天寒地凍跌到好痛架....
    小心d行呀........

    回覆刪除
  4. 而家咁凍,食O的又熱又滋潤O既糖水,
    發個夢都甜O的。

    回覆刪除
  5. 好耐無見喇!
    套戲我仲諗住睇添, 而家你話麻麻地........都唔知仲睇唔睇好!!

    回覆刪除