Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年11月23日星期一

甜品薑汁燉蛋

天氣開始凍喇,
方包最鍾意睇NBA,凍凍地我就去左整甜品俾佢,
佢好乖呀,會問我洗唔洗幫手,


嘻嘻,佢會問我已經開心晒,
整左一陣就已經完成,
睇下.......


今次第一次整已經好成功呀,蛋真係好滑......

方包仲讚我....仲話下次要再整.........

大滿足呀......我真係一個好容易滿足既人.......

4 則留言:

  1. 我都要食, 冬天最鍾意食熱燉蛋,
    好味道!

    回覆刪除
  2. vava,

    下次整俾你食.....^^

    Chole,
    天寒地凍食最好味....
    食完暖晒.......

    回覆刪除
  3. 凍凍...果醬牌又出新食品!勁呀!

    回覆刪除