Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年11月16日星期一

今年第一次打邊爐(下集)

一生不如意既事真係十常八九............

唉..........一心以為準備好食物、心情......
以為今晚一定可以順順利利食餐開心飯.......




方包接左我放工,兩口子買好嘢飲.........
剛剛行入屋,放低晒d食物,
正準備開始處理食物既時候...........


睇下我準備左d乜嘢........
有好多丸,仲有方包最鍾意既牛肉........

我最鍾意既車里茄.....次次打邊爐我一定會買架....

仲買左兩隻花蟹....

正準備開始處理食物既時候...........


就收到消息話方包既長輩身體不適...已經送院,情況不樂觀...........

方包要立即去醫院了解情況,
而我只好用今晚準備好既材料,趕快煮碗麵俾佢頂一頂肚餓.....
響窗口睇住佢開車,對住我揮手.....

果下..真係唔知道講乜.....><


之後就一個人好好處理邊爐材料啦.........

唔緊要啦,好彩未洗可以留得........

所以就包好一盒一盒放入冰格.........



至於蟹就煮熟左,等凍就放入冰格,

方包答應我過兩日可以再打邊爐架...........



所以呢篇應該改一改標題,應該叫.....打不成的邊爐...........^^
P.S.好開心方包十一點前已經回家,
仲買左糖水返黎俾我.....^^

9 則留言:

  1. 車厘茄可以打邊既咩?
    咁方包長輩冇咩事丫嘛??

    回覆刪除
  2. 唔好唔開心啦~
    等我上黎幫你食晒佢啦~
    heehee..........
    只得你們2口子打邊爐,
    咁多野食既 ?

    回覆刪除
  3. daidai,

    車厘茄打邊爐好好味架,
    你下次試下.....^^

    方包長輩響今朝已經不在喇......

    回覆刪除
  4. Embrace Dreams ,

    呵呵.......
    其實仲有豆腐、粟米、生菜同餃......
    我諗住方包行完山會好肚餓....
    所以我準備多左嘢食...^^
    依家成個雪櫃都係食物.....
    有排食.....但係又要快.....><

    回覆刪除
  5. 你呢篇讓我想起去年的一次假期 也有相似的情況...
    我超愛吃蕃茄 最喜歡生吃 

    回覆刪除
  6. reddy,

    咁岩......你發生什麼事???
    原來你都是蕃茄朋友仔....握握手......^^
    你打邊爐有冇落蕃茄????

    回覆刪除
  7. 我未試過打邊爐落蕃茄仔 
    個件事 .... 係我奶奶過身 
    唔經唔覺 佢老人家離開左年半了 

    所以我們要珍惜當下的擁有 好好過日子去 祝福 !

    回覆刪除
  8. 今日咁凍, 重適合打邊爐啦。

    回覆刪除
  9. Chloe
    認同你所講 我今晚打邊爐 ^-^

    回覆刪除