Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年11月23日星期一

是日早餐--麥當奴「豬柳蛋芝士 粉餐」....

天寒地凍,一定要食一個美味豐富的早餐.....
如果唔係冇動力工作....
麥當當出左呢個新早餐,叫做「豬柳蛋芝士粉餐」....$23...
今朝試一試........
真係幾好味.....^^



6 則留言:

  1. oooo..........
    等我明早去試食先~

    回覆刪除
  2. 嘩....
    好味到連湯都飲晒.......^^

    回覆刪除
  3. 果醬....
    我好慘呀 ....
    病病呀 .....
    呢幾日都keep住流鼻水,
    而家仲眼水都流埋,
    頭暈暈咁.......
    尖寒尖凍咁....
    今朝都介冇事既....
    而家feel到真係好病....
    死得.

    回覆刪除
  4. ed.........
    搞乜呀.....病得好嚴重咁.....
    好好休息下,去睇醫生未呀......

    回覆刪除
  5. 哎呀...心痛...ED MAMA病了.....
    我今日都飲左杯清熱酷打底....不斷流鼻水呀...救命...
    我都想食芝士扭扭粉呀!
    好吸引
    等我SAT去食先...!
    MON-FRI冇時間食早餐好慘架!

    回覆刪除
  6. daidai,
    清熱酷...真係得嗎,
    我未飲過,
    今晚返去煲涼茶飲......打打底先........^^

    回覆刪除