Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年11月25日星期三

牛頭角下邨....再見喇

吓....牛下就快要拆喇,
響臨拆之前要去影相.......
呢日放工就同方包出發......
去到已經天黑喇.......


好多店舖都已經結業喇.......

拍拖時,方包帶我黎呢度食飯,感覺好似一個小小市集.....

曾經是多麼熱鬧既球場......

今日已經不再.......

店舖已搬得七七八八......

只留下一檔出名的雞蛋仔.......響街邊努力努力......

呢個街坊不滿俾我影到所以發老脾........

街燈.......


呢張感覺不錯....
名為--珍惜

努力將眼前的東西留下.......

再見了...牛下........
Byebye.....


11 則留言:

  1. 我咁大個女都好似去過一次咁多多,
    仲要係經過那種~

    回覆刪除
  2. 病左 2天,
    休息左成日,
    感覺不錯~
    好在 c6 off,幫我睇住 d 馬騮,
    否則而家仲病緊~

    回覆刪除
  3. ed.......
    你好番就好喇,小心身體呀....
    你仲要照顧小朋友架.......

    好鍾意你地用c6代表佢.....^0^

    牛下......冇喇.....
    果日去好多都搬走左......
    冇晒喇......><

    回覆刪除
  4. 呢度我細細個就係呢度玩架喇! 而家要拆真係唔捨得!

    回覆刪除
  5. 嗯...你有冇去淘大買衫呀?
    牛下拆了,人們只剩下回憶和情感
    聽說還有幾戶未撤走
    因為是老婆婆的新家未裝修好呀~

    回覆刪除
  6. 靚太.....
    回憶好好留在腦海中......

    回覆刪除
  7. daidai.....

    我有去淘大呀,買唔到你果條靚裙仔,
    但誤打誤撞買左一條紫色one piece、一件紫色灰色雙面毛毛褸、一條短裙、兩件薄薄冷衫.....
    唔好講俾包包知呀....^0^

    回覆刪除
  8. 果醬,

    ohohoh.....
    你竟然敗了咁多 ???
    方包唔會睇呢個 blog ga ?

    回覆刪除
  9. ed....
    雖然我有俾條link佢,但佢應該好少睇....^^
    你地合作少少唔好出聲呀......
    乖呀.......^^

    嘩......
    我好似十年冇shopping 咁......
    加上d衫真係好靚又減價喎....
    慳妹都忍唔到手呀........^^

    回覆刪除
  10. 呢個街坊不滿俾我影到所以發老脾........<-----呢度我笑左!

    雖然牛下對我黎講沒有太多共同回憶(只是曾經暑期工在附近打過兩個月工)及共鳴, 不過對於香港舊有美好的東西漸漸流失實在感到好可惜!

    回覆刪除
  11. Re:歡樂滿becca,
    呢個街坊好惡架,
    有一張我自拍,拍到佢響我後面指指點點tim 呀....^^

    我好懷念牛下的美食呀.....^0^

    回覆刪除