Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年11月27日星期五

apm 聖誕裝飾

嘩....Apm既聖誕裝飾好靚呀.......


我去果日可能因為閒日,人流不算太多.......



睇到主角是哪一位嗎......



天上的星星....多麼美........

大大個主角....



主角無處不在........



嘻嘻.......其實二樓仲有一棵聖誕樹,


但係果醬呢日shopping shop 得太高興,


個手袋滿晒戰利品,唔方便攞部相機出黎...........所以冇影.........^^

7 則留言:

  1. 果醬,你話shopping,搞到我好想買野
    尋晚去朗仔行街,我已經好忍手買野.....救命...
    等我都去下apm先~因為有我想買衫那間店呀......

    回覆刪除
  2. daidai.......
    行朗仔.....我都想呀.....^^
    買左乜嘢先......
    apm去啦,好多間減價呀.....
    不過睇我聽日既介紹先啦.......^^

    回覆刪除
  3. 我太out......唔識嗰公仔!:(
    咁你敗咗D乜東東?

    回覆刪除
  4. 愛媽…俾個提士你,個公仔同劉德華有關既……果日我敗左件b+ab既斗蓬……好鐘意呀!!

    回覆刪除
  5. 我都覺b+ab 件斗篷好靚, 都有想過買!

    回覆刪除