Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年11月24日星期二

毅行者support team

方包既同事參加左毅行者,方包答應左做support team.......
星期五晚....嘻嘻......星期六不用返工既我又要去趁熱鬧.....
嘩.......去到西貢荒山野嶺真係好凍,不過周圍都係人....
好熱鬧呀........


睇下我...似唔似雪人呀.......^^

我地仲買左蕃薯糖水俾佢地食....
送左佢地上山之後,我地兩口子就去左西貢食東東,
但係當時已經係11:25......但饞嘴的我要食海南雞飯....
嘻嘻.....居然我地平時食開既舖仲未關門,

嘻嘻.....開餐.......
方包叫左脆豬飯........

果醬小姐就叫左心愛的海南雞飯.......好好味....之後就去左滿記食甜品.....
睇下我食乜嘢.......



睇真d係香噴噴榴槤pancake.....
好好味呀.....


睇下我叫左乜嘢俾方包.....
蛋白杏仁茶呀....


P.S.真係好滿足既星期五晚上呀...........

5 則留言:

  1. 你上次話中意食榴槤...
    我都估到你去滿記會食呢個呀!
    HEHE

    回覆刪除
  2. daidai,

    返到屋企個口仲香噴噴.....
    好彩方包都好鍾意食這東東.....^^

    回覆刪除
  3. 好好味o既海南雞,
    咁夜重食飯,
    我都時常宵夜,
    不過只吃餸。

    回覆刪除
  4. chloe,
    呵呵.......
    其實係....果晚我未食飯.....^^
    好夜既晚餐......^^

    回覆刪除
  5. 我都幫陛下做過support team!

    回覆刪除