Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年11月17日星期二

漫遊國家地質公園(萬宜水庫東霸)

呢篇係上星期架喇....
依家後post........^^
==

報紙早幾日介紹,其實之前已經好想去,
方包呢日放假就帶我去行,
由於呢日佢要去wakeboard,所以帶我一早就出發喇.....
打算玩完wakeboard中途落船,
一早出發去wakeboard.......太陽都未出黎呀.....


之後就開始行......

呢度係水上活動中心........

小見多怪既我已經覺得好靚......


中途路過一個地方叫白腊,人人都話好靚,既然行過就去行下.....
不過有少少失望......


睇下我帶左乜嘢黎食食........

一轉眼......其實已經行左兩個幾鐘......

已經到左東霸喇.......

真係好靚呀........

條樓梯好誇張呀........ 響地方見到呢個東東........

方包話係一個心心........送俾我........多謝晒.........^^


終於到達六角柱群喇......仲可以摸一摸.......

好勁呀.......

大自然真係好神奇呀.......

難得黎到..........影張相先啦.......

其實好曬又好熱.......

我好眼瞓喇.........
方包呢........

原來已經找到好位置休息休息..........


其實你果日整親腳........

都陪我行.......你真係好好........多謝老公...........^^

8 則留言:

  1. 我睇你個fb時都覺呢度好靚
    我要請教你點去呢度呀!
    郊遊~郊遊~

    回覆刪除
  2. daidai,
    點都好,千祈要做好防曬工夫,
    我果日唔識死,曬到個心口有個「U」字......><

    回覆刪除
  3. 又幾SWEEY 喎....HEHE..我都好想外出行行呀

    回覆刪除
  4. didi,
    出去行下吸下新鮮空氣,
    身體都好d........^^

    回覆刪除
  5. 我來探你果醬。:)報到!
    等我下次叫陛下帶我去先。

    回覆刪除
  6. 愛媽.....

    歡迎光臨....
    得閒多d黎坐......

    下次同兩個囡囡一齊去啦,真係幾靚既地方黎架....^^

    回覆刪除
  7. 果醬,
    呢幾日(20日-25日)如果你即場買滿 $1500 就可以 有即時 7折,
    仲可以 join 埋 永久 member 呀 ~
    咁你就會有一隻比我大的香味小熊(25cm高)和 一堆贈品.
    你去睇睇啦~
    不過,勁多人,有排排隊呀 ~

    回覆刪除
  8. 個個心 真係好有心呢 
    ^-^ sweet sweet

    回覆刪除