Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年11月26日星期四

火炭大排檔

呢個星期日,好難得一齊放假....
原本安排左去行山,可惜身子唔好既我一瞓醒就頭痛...
食左早餐食左藥,開始頭暈暈,響方包腳上面瞓著左...
兩口子一路瞓到六點幾,起身已經天黑喇.....
瞓醒精神晒......
方包帶我去火炭大排檔食東東........
睇下佢幾認真.....



食乜嘢好呢.........
蟹.....我要食蟹.......



前菜........花生......



等食中.....


黎喇.....乳鴿呀.......


好香呀.........



仲有雞粥....


嘻嘻..........
呵呵........
蟹呀........
等我同大家介紹.......饞嘴的方包.......


跟住.....饞嘴的果醬........


以為我就咁會收手..........no!!!!!!!!
去食甜品.....



我叫左雙皮奶.....


方包既紅毛丹明珠+哈蜜瓜底.....好凍呀......





10 則留言:

  1. 5555..............
    我又要跟埋你地去食........

    回覆刪除
  2. 點解你食極都唔肥???......XD

    回覆刪除
  3. 哈哈,
    同我一樣,
    daidai 你唔恨得咁多ga la~

    回覆刪除
  4. 我以前都去過這個大排檔食飯,
    好多o野食,
    最記得果時都係冬天, 好凍,
    食左羊腩煲, 好好味。

    回覆刪除
  5. ed,
    好呀,下次一齊去啦....^^

    回覆刪除
  6. daidai......

    呵呵......
    我肥響d得神秘既位置.......^^

    回覆刪除
  7. ed.......
    你才是真正的瘦....羨慕.......

    回覆刪除
  8. Chole,

    包包都話果間羊腩煲出名架......
    下次再凍d再去過........

    回覆刪除