Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年11月29日星期日

令我十分感動的兩杯雀檸....

呢兩杯就係令我感動的雀檸......
話說呢日同方包去Apm食飯,分別去買東東食,
原來大家個餐都有嘢飲,我同佢不約而同地選擇了雀檸
為既都係對方,
佢知道我唔鍾意飲可樂雀檸是一個好選擇,
而我就因為唔想佢飲太多可樂,太甜佢會咳,所以揀左雀檸

開始食既時候佢同我講,你飲我呢杯你應該開心d.......
響呢一刻我正準備同佢講......你飲我果杯.....
原來真係有天意架....^^
好開心.........

2 則留言:

  1. 要彼此相愛 才可如此 替你高興呀 
    我跟夫也是如此 只是有時卻因為如此而有爭吵 
    不過心裡都明白是為了對方

    所以每次不滿 都係來得快 去得重快 呵呵!  

    回覆刪除