Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2009年11月30日星期一

方包的飯盒

包包呢日返夜更,果醬一個人響屋企,

包包要求明天要帶飯,

一路煮一路好餓.......



睇下包包個飯盒有乜嘢先.....

有蕃茄煮雞蛋......

瑞士汁雞翼.......

仲有荷蘭豆牛肉炒百合.........

唔想餸汁整到d飯,所以加左兩片生菜隔一隔...........



P.S. 希望包包會得滿足啦....

10 則留言:

  1. 什麼是 "蓄"茄煮雞蛋????
    哈哈....
    我專捉人錯字呀 ~

    果醬,
    我又要吃你弄的愛愛愛心飯盒~

    回覆刪除
  2. 唔想餸汁整到d飯,所以加左兩片生菜隔一隔 <-----實在太細心喇~~~我帶左咁多年飯, 阿媽都唔曉呢一招呢~~

    回覆刪除
  3. ed .......
    早晨呀.......^^
    太早起所以打錯字 tim........^^

    回覆刪除
  4. Re:歡樂滿becca ,

    ^^....
    咪笑我啦....

    回覆刪除
  5. 愛心飯盒當然會滿足啦!
    何況重有咁多餸, 同事一定好羨慕,
    方包一定好自豪。

    回覆刪除
  6. 嘩嘩嘩~~~~~~~~~~好細心呀~~~~~~~~
    又多餸,下次去你屋企要帶定個飯盒呀~~~!!!HEHE

    回覆刪除
  7. 相比我給陛下的飯盒......就混亂咗D!
    果醬,你喉嚨痛好了些麼?

    回覆刪除
  8. Chloe,

    hehe....
    希望包包真係會滿意啦....

    回覆刪除
  9. daidai,

    上次去ed家唔記得帶飯盒就真......^^

    回覆刪除
  10. 愛媽......

    我果個門面d....
    你果個有內容d.....

    我喉嚨痛加發燒,
    依家頭暈暈返工....><

    回覆刪除