Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年3月29日星期一

試食報告:5 gum

呢排睇電視成日都睇到呢個牌子既廣告,
響廣告宣傳下又吸引了我買黎試下..............




呀.........又一次被廣告騙了,
我只可以話它的薄荷味比平時牌子強烈小小,
嚼好耐都仲有薄荷味...........
但係就貴左少少............

最好笑係某天我響街上聽到兩個學生話可以+..........
咁勁...........




4 則留言:

  1. 我3隻味都食過呀!綠色最好味~~

    回覆刪除
  2. 其實,只不過是以前食開的綠箭香口膠,
    我覺得唔好食,好大陣膠味~

    回覆刪除
  3. 黃加藍變綠?難道佢食完吐返出來看變了甚麼顏色?不過啲細路真係乜都做得出手。

    回覆刪除