Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年3月19日星期五

試用報告:水感肌--多效神仙水

仲記得N年前,
SK-U已經用舖天蓋地既方式宣傳她們的神仙水幾好幾好.........
於是去專門店買左一支價值不菲的神仙水俾媽媽作為生日禮物,
媽媽收到真係好開心,當晚就試用......
翌日大清早........就被媽媽投訴........
佢話搽完又痕又紅又腫........
相信是敏感...........
於是果支價值不菲既神仙水就黎左我手上.......
幸好我沒有敏感,
但係點用好呢.........當爽膚水.......太笠......
當精華.........拍極都唔吸.........
最後......係用棉花吸神仙水再敷面,才勉強將它用晒........
自從呢件事,真係有一段時間怕左「神仙水」呢三個字..........


今次試左呢支神仙水........
打開係透明的,
依........味道比潔面液好好多,
淡淡的香味,感覺幾好........
洗完面,取出小量,放掌心,拍上面.........
感覺好清爽,沒有笠笠沒吸收的感覺,
好快吸晒.........
緊緻感覺不明顯,但保濕效果十分出色..........

以一支$58既神仙水這是不錯的選擇...........

4 則留言:

  1. SK 3 神仙水我個人認為好好用喎 \
    這個我都未開
    我家支就來用完 相信下星期可試用

    回覆刪除
  2. "保濕效果十分出色.........."
    $58既神仙水真係值得一試。

    回覆刪除
  3. 肥痺DIDI ,
    sk-u....好貴........

    回覆刪除
  4. Chloe,
    係呀平平地既好選擇.....

    回覆刪除