Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年3月25日星期四

防曬用品(shu uemura 泡沫底霜+Anessa)

夏天就黎黎喇,
又係分享下我既防曬東東既時候喇.....
......嘻嘻.......
偷偷講個秘密你地知....
冬天既日子,果醬係唔搽防曬架,
我知道唔好,但係天寒地凍起身返工已經好辛苦,
仲要搽東搽西.......不如俾我瞓多一陣啦........

但係天氣回暖.......太陽開始強烈.......
所以依家日日都要搽防曬.........

多謝圓圓既介紹呢隻shu uemura 泡沫底霜,
真係超好用,好貼面,好薄,搽完好清爽,唔會笠,
仲有少少色(我果支係自然杏色,另外,仲有一款係粉紅色),
搽完佢加上少少碎粉就可以返工,
控油效果亦十分出色,返工成日都唔會泛油光.......
仲有SPF30+++.......平日用已經好足夠。

至於........同陽光玩遊戲既時候,
我就鐘意用Anessa 呢支金色既防曬,
SPF50+++,我已經用左三支,
又初初出到依家已經改良了不少,
依家比初初出既時間清爽了,
我上次去Cebu都係用佢,
行山又係用佢.......真係好好用.......

我找到我的Mr. Right防曬喇........

8 則留言:

  1. 我仲未拆我支防晒50來用呀...
    今日又凍左
    著多件衫呀~~~

    回覆刪除
  2. 偷偷地話你知
    我咁大個人都未試過用一支防哂....
    我見d cream 有就唔理架啦
    我好怕塊面好多野

    回覆刪除
  3. 係唔係而家出緊廣告果支呀?
    防曬度有無高o的o架,
    我而家用緊Sofina防曬都係50度o架。

    回覆刪除
  4. 好想好想買支shu uemura 黎用呀 ~
    我那支 Biother 防晒麻麻地,
    始終都係lup lup 地呀 ~
    好快就出面油啦~

    回覆刪除
  5. daidai,
    係呀,又凍左喇,
    但係我又著錯衫喇......

    回覆刪除
  6. 肥痺DIDI ,
    同我一樣.....
    唔鐘意搽嘢......
    不過夏天太曬,我又易黑,唔搽唔得.....
    你試下呢隻吖,好清爽架。

    回覆刪除
  7. Chloe ,

    係呀,呢排廣告果支呀,
    真係好用......
    Sofina防曬,好唔好用呀??
    笠唔笠??

    回覆刪除
  8. Embrace Dreams ,
    我用過呢支之後,
    屋企果支biotherm已經被我打入冷宮.....
    幸好佢已經俾我用到七七八八.......^^
    (安慰自己既說法.......^^)

    回覆刪除