Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年3月4日星期四

大埔晚餐+甜品

病左幾日,老公陪住我冇出街,
知道佢一定好想出去行下,
瞓醒趁精神少少同佢出去食飯,
去左大埔八號花園附近,原來果面都幾多嘢食,
原本老公想同我去食大餐,但係我真係冇胃口,
反而睇上了這街邊小店,
呢間叫源汁源味........
包包叫左一個肉醬豬頸肉撈公仔麵.....
好香呀.......

我叫左芝士雞扒撈烏冬..........
勁好味........
我自己一個都可以ko.........

食完行過轉角有間甜品店叫Rainbow.......
包包話好出名,成日想同我去食.......
哈哈........沖入去........
叫左一個椰紫湯圓.......
黎喇........
打開睇下......好清香........好潤呀,
啱晒我咳咳咳呀..........

仲有兩款湯圓(我地揀左奶黃同蕃薯)
奶黃...

蕃薯....

我比較鍾意蕃薯........
總括來說呢個甜品真係勁好味........
我已經深深愛上了.....

2 則留言:

  1. 係呀, rainbow真係勁出名, 上水都有一間, 我成日同男朋友去食o架~~ 我男友住大埔, 我一定會下次同佢去試下間"源汁源味"先!!

    回覆刪除
  2. 吸引ing...
    不過我極少去大埔:(

    回覆刪除