Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年3月17日星期三

Biotherm Skin Vivo Reversive Anti- aging Serum

一向是Biotherm fans的我,睇到出左一條新line .......
基因護膚,睇廣告已經深深被吸引住.......
終於帶了回家........

個BA姐姐教我第一個月用一亳子份量搽,
之後就可以減一半,
但係我已經再三問佢有冇按摩方法架,
佢就話冇架,
點知俾我響leaflet找到兩個按摩手法,
好彩我乖,會睇書.......!!!!!


最後係用積分換了禮物俾老公........




4 則留言:

  1. 美白呀~~好吸引呀!我都想再白d~~~

    回覆刪除
  2. 我好多雀斑o架,
    我要除斑,美白,
    等妳的試用報告呀!

    回覆刪除
  3. Daidai,

    呢條唔係美白 line 黎ga~
    是for抗衰老的.
    去年 圓圓曾在 blog 裡提過.
    我都有 呢一set ,
    是某人給的.

    不過, 我覺得麻麻地啦~
    特別是支 eye cream,
    塗左 雙眼的幼紋都冇淡到.
    支 toner 又勁大陣酒精味.

    回覆刪除