Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年3月2日星期二

侄仔滿月

滿月喇,
擺滿月酒,
你睇BB幾可愛........

5 則留言:

  1. 我要看bb大頭!
    好似你係媽咪咁呀~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 係啦係啦~
    真係似你地生咁呀 ~

    回覆刪除
  3. daidai,ed,
    包包都同你地講法一樣,
    好似我地個BB咁......
    其實我都好想.....^^

    我侄仔好搞笑早兩日我又抱佢瞓,
    佢好似大爺咁將隻腳放響我手臂上瞓覺......^^

    回覆刪除
  4. 我都想睇bb既大頭照

    回覆刪除