Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年3月23日星期二

大埔至粉嶺經大刀岃

過去一段日子果醬總是小病連大病,
成日病身體十分孱弱,

包包成日擔心我如果真係有左寶寶,
身子如此孱弱對寶寶同我都唔好,
所以佢決定要帶我去做運動
等我身體健康,就算有左寶寶都陀得冇咁辛苦.....
他真是用心良苦.........

呢日佢要返工,但係響返工之前陪我去行山........
出發之前當然要食早餐啦.......
你睇小蜜蜂同佢一齊都好專心.......睇乜呀.....
原來係睇卡通片....

好喇.......唔好睇電視喇.........
坐完小巴再轉巴士,終於到左起點喇,
起點就響嘉道理農場對面........
今次由大埔行去粉嶺經大刀岃.......

一起步........上斜+樓梯......
幾經辛苦.....終於到第一個山頂....
仲有漫漫長路........
幸好有你不離不棄的陪伴.......

又上左一個山頂......
飲啖水.......又再行.......

風景好美...
太熱太曬.......成身汗....
大地在我腳下了...
因為呢度海拔566米...........

行呀行呀.......
上山上山.......
終於落山喇.......

落山落得多........
我腳震....

行下行下無啦啦有一段花叢......
知不覺行左三小時三十五分鐘,
中途冇休息太耐,只係飲下水.....
包包話我比相像中叻,
佢以為我要行四小時,點知行得快左.......
(你地估下包包平時行幾耐......
佢三小時就可以完成喇.......)

5 則留言:

  1. 9 3/4公里....嘩!我諗我行到嘔.....
    咁幾時生bb???

    回覆刪除
  2. 好勁呀
    快d生啦
    生比我玩下

    回覆刪除
  3. daidai......
    你睇我個樣就知道,
    其實我都行得好辛苦.....
    行到對腳唔係我既咁.....

    幾時生.....^^
    睇下個天幾時覺得我地準備好啦....^^

    回覆刪除
  4. DIDI,
    如果真係生左BB,
    帶佢出黎同你地約會都好喎....^^
    諗下都開心......^^

    回覆刪除
  5. 好耐無行山,希望Easter行一次。

    回覆刪除