Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年3月30日星期二

突然愛上...........Clinique

呢日自己一個人放工去左新城市行,
因為d爽膚水同洗面東西都用晒,要買喇,
入左Clinique.....
個BA姐姐好好人幫我做皮膚分析,
原來我係第三類型既皮膚,即係混合偏油....
之後,就幫我用3號爽膚水響右手上抹一抹,

再搽爽膚gel.......
左手無抹爽膚水同樣搽上爽膚gel.....
對比一下真係冇咁吸收........
好呀.....我成日搽完嘢唔吸收架,
原來係面層既死皮阻住晒.......
由於夏天到,BA姐姐話出左支新既爽膚水,
有美白去黃功效.......
心動了........不如馬上行動............
帶晒你地返屋企...........

肌本透白淨膚洗面皂$200(勁大舊,有排用)
肌本透白亮膚水$250
特效爽膚啫喱霜$145/50ml

返屋企立即試用.......
洗面皂......夏天用啱晒......
爽膚啫喱霜真係冇改錯名......好清爽......
最出色係亮膚水........用棉花球抹一抹.........
嘩.......
黃黃黑黑的東東......
我以為第一次用先有呢個效果,
之後用都有......
記起喇,BA姐姐話每日都有死皮,呢d就係喇.........
好嘔心呀........
(真係好想好想影俾你地睇,但係怕你地投訴我.....
所以都係唔好喇........)

6 則留言:

  1. 係呀,果d sample仔係新出美白mask同 cream,
    個ba姐姐好好人送俾我試下......^^

    回覆刪除
  2. 做咩會去左 clinquie買野,
    你唔係 biotherm fans 咩 ?

    回覆刪除
  3. 係WOR~
    之前你買開BIOTHERM架WOR~

    回覆刪除
  4. ed,daidai,
    因為之前去攞左佢個3 step sample,
    試過幾好用咪去買......^^
    買嘢既原因特別多.......^^

    回覆刪除