Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年3月11日星期四

我一定係傻咗.....

包包勁鍾意打機,一打機就會唔理我,
所以我成日話佢部XBOX係
我既仇人,係我既敵人......
但係.......包包打電話俾我話佢買唔到遊戲碟....
放工我居然走去買左個仇人返屋企......
你話我係咪傻咗.....
唔係傻咗就一定係癲咗........


5 則留言:

  1. 你昨天打俾我既時候,
    就係去緊買 game 呀 ??

    我同你一樣呀 ~
    超討厭c6打game 唔理我同馬騮ga~

    回覆刪除
  2. hahaahha, 如果他日我結左婚, 相信角色會調轉, 我一定會打機打到唔理老公......

    回覆刪除
  3. hahahaha我都係好鍾意打機o架!
    我男友來我家都投訴我,對住部機多過對住佢!

    回覆刪除
  4. ed......
    係呀,去買game呀......
    冇錯佢地一打機就會忘我......><
    最憎XBOX!!!!!
    呵呵....
    佢最憎我d十字繡,一繡就忘佢......^^

    回覆刪除
  5. Re:歡樂滿becca ,Chloe,
    原來你兩個都係打機人.......^^

    回覆刪除